loading...
یه آسمون آبی2...
SAJAD بازدید : 9 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

اکوی مسجد محلمون خراب بود، حاج آقا اومد پشت
بلند گو گفت :کمک های مردمی آمادس
مادس
ادس...
دس
دس

دس
به همین برکت قسم مشاهده شده ۴ نفر فقط در حال قر،
یکی هم از اون ته میگفت دستا شله ها :|

 

 

یکی از کارای خبیثانه من اینه تو فیسبوک میرم تو پیج خارجیا 


واسشون فینگلیش کامنت میذارم!

ینی مخشون میپکه ها

یعنی یه همچین ادم باحالی هستم من

  

اعتراف میکنم دوره دبستان امتحان جغرافی داشتیم یه سوالش این بود: 

تنها قمر کره زمین؟ 

من هم با اطمینان کامل نوشتم قمر بنی هاشم!!!

نابغه ام بخدا

شما دخترايي كه خودتونو در حد زغال برنزه ميكنين 

تو رو خدا ساپورت قرمز نپوشين.

شبيه انبر دست ميشين...:))):))) 

 

دیگه از کلیپس گذشته برخی از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو سرشون هستند.

 

ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ!

به بعضيا بايد بگي :
.
.
.
به بعضيام نبايد بگي !
بستگي به طرفت داره . . .

                        

چه وضشه آخه
.
.

.
با پسرخالم داشتم حرف میزدم وختی حرفش تموم شد یه حوله برداشتم صورتمو پاک کردم از بسکه آب دهن تو صورتم ریخت :|
پسرخاله که نیست آبشار نیاگاراست :|
آبشار نیاگاراست که ما داریم :|

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا وبلاگ منه...خوشت میاد ازش؟؟؟هوم؟؟؟این وبلاگ دوممه...SAJADRAHMANI7.BLOGFA.COMوب اولمه...لطفا به هردوش سر بزنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگم چطوره؟؟؟
    موسیقی...

    كد موسيقي براي وبلاگ

    چت

    <iframe src="http://mehrabooni.discussionchatroom.com" width="95%" height="600"></iframe>

    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 359